اشتراک گذاری





نوشته شده در تاریخ: 1403/2/11    کد خبر: 15727535   در دسته بندی استانها نوشته شده توسط نورالله جویا
زمان تقریبی مطالعه: 3  دقیقه

 شهردار شاهین‌شهر:

 کلنگ احداث بوستان‌های هشت‌بهشت و الهیه به زمین زده شد

 کلنگ احداث بوستان‌های هشت‌بهشت و الهیه به زمین زده شد

   شهردار شاهین‌شهر گفت: کلنگ احداث بوستان‌های دو محله هشت‌بهشت و الهیه شاهین‌شهر با هدف گسترش فضای سبز و تزریق شور و نشاط اجتماعی به زمین زده شد.  

 به گزارش خبرنگار حوزه شهری صدای جویا در اصفهان، سعید ابریشمی راد در مراسم کلنگ احداث بوستان محله هشت‌بهشت و همچنین محله الهیه ضمن تبریک هفته گرامیداشت شوراها و روز معلم و کارگر با تأکید بر اهتمام مدیریت شهری در افزایش سرانه فضای سبز شهری، اظهار کرد: محله هشت‌بهشت یکی از محلات رو به رشد بوده و احداث بوستان و فضای سبز در این محله به‌منظور ترویج شور و نشاط عمومی یک ضرورت است.


 وی با بیان اینکه این بوستان با اعتباری بالغ بر ۶۳ میلیارد ریال و پیش‌بینی احداث در مدت شش ماه کلنگ‌زنی شد، افزود: بوستان هشت‌بهشت با مساحت شش هزار و ۳۸۰ مترمربع احداث می‌شود.

 سکان‌دار شهرداری شاهین‌شهر با اشاره به احداث جلوه‌های بصری نظیر؛ آب‌نما، جوی‌های روان آب و زمین‌های بازی کودکان در این بوستان، افزود: بوستان هشت‌بهشت با رویکرد تقویت روحیه ورزشی، توسعه نشاط و شادی در نوجوانان و جوانان به زمین اسکیت، والیبال، فوتبال و مینی‌بسکتبال تجهیز می‌شود.

 وی ادامه داد: کلنگ نخستین بوستان محله الهیه با پیش‌بینی هشت ماه زمان برای بهره‌برداری به مساحت ۷۶ هزار مترمربع در هفته شوراها به زمین زده شد.

 ابریشمی راد با بیان اینکه برآورد اولیه احداث این بوستان ۱۵۰ میلیارد ریال بوده است، افزود: امکانات رفاهی و جلوه‌های بصری این بوستان آلاچیق، دو آب‌نما، پارکینگ، نمازخانه و زمین‌بازی کودکان است.

 شهردار شاهین‌شهر رویکرد اصلی در احداث این بوستان را گسترش فضای سبز و تزریق شور و نشاط اجتماعی برشمرد و خاطرنشان کرد: این بوستان برای ایجاد تکاپو و تخلیه هیجانات نوجوانان و جوانان، به انواع زمین‌های ورزشی نظیر؛ زمین ماسه‌ای، پیست دوچرخه‌سواری زمین‌بازی اسکیت، زمین‌بازی کودکان و چمن مصنوعی فوتبال تجهیز می‌شود.

مرتبط با جغرافیای اصفهان با کلید # #شهرداری #شاهین شهر #مردم #ایران #جویا #اصفهان #شهروند
ما را دنبال کنید:
+